Купуйте за категоріями

Умови Повернення та Обміну

Переплуталася або не підійшла позиція в замовленні? При перевірці посилки під час отримання виявився пошкоджений товар? Повідомте нам, щоб ми допомогли вирішити вашу проблему!

Якщо при отриманні замовлення ви виявили будь-яку невідповідність в точці видачі посилки, співробітник компанії-перевізника або кур’єр забере Ваше замовлення і поверне оплату. У разі виявлення невідповідності пізніше, напишіть нам за адресою [email protected], приклавши фото або відео проблемного товару і ми домовимося про умови обміну або повернення.

Товар може бути повернутий протягом 14 днів з моменту отримання вами замовлення. При цьому цілісність упаковки товару, що повертається повинна бути збережена, а всі деталі повинні бути на місці. Повернення товарів з пошкодженою упаковкою або неповною комплектацією неможливий.

Якщо ви виявили брак виробництва, зв’яжіться з нами, використовуючи дані з розділу «Контакти» і наші менеджери запропонують Вам можливі рішення.

Протягом 14 робочих днів після отримання повернення нами, ми вивчаємо повернуті позиції і приймаємо рішення про повернення грошових коштів. Ви отримаєте сповіщення про прийняте рішення на Вашу електронну пошту або за номером телефону, вказаним Вами при оформленні замовлення.

Ми переконливо просимо вас не повертати товари, придбані в іншому магазині і зберігати чеки і штрих-коди продукції в цілісності, щоб підтвердити, що покупка була здійснена у нас. Продукція з пошкодженим штрих-кодом або без наявності фіскального чека не може бути прийнята.

Викликати електрика